Årsmötet 2012

MÅNDAGEN DEN 13 februari

Ordförande Rolf Gärdby kunde sammanfatta 2011 som ett mycket bra år för föreningen. Vi hade fler som var ute och vandrade på våra arrangemang och det innebär att vi också vandrade fler mil under året (ca. 3200mil). Medlemslistan har också utökats med 40 namn jämfört med 2010. Trots att vi fortsätter med 75:- som årsavgift för medlemskap, så lyckades föreningen med att göra en liten vinst även under 2011.

Det blev små förändringar i styrelsesammansättningen, två damer …Rita Aatola Olsson och Anna-Karola Modeer lämnade sina platser och två damer….Kerstin Nilsson och Marie-Louise Svensson övertog dessa platser.

Efter årsmötets obligatoriska del, bjöds det på kaffe och smörgåsar + allmän information om kommande vandringar och om föreningens verksamhet.

Kjell

Några bilder från mötet :

års 1

År 2011 var ett bra år och vår förhoppning är att 2012 skall bli ännu bättre.

års 2

Några nyligen tillkommna medlemmar hittade vi vid borden.

års 3

Översiktsbild....60 medlemmar kom till årsmötet.

års 4

Maja, Rita och Birgitta...tre damer som fick ett stort tack och blommor för sina insatser för föreningen. De lämnar nu styrelse/kommitté men lovar att fortsätta att vandra med oss.

års 5

Den nya styrelsen och långvandringskommittén presenterades.

Uppdaterad: 08 JUN 2016 03:39